Saturday, December 29, 2007

Lekker spelen


Noud is vandaag bij opa Fred en oma Annelies gaan logeren. We hebben hem vanmorgen weggebracht. Ik mis hem best een beetje, maar kan nu ook heeeerlijk rustig spelen. Dat komt mooi uit want mama heeft ook een nieuw speeltje. Ze heeft alvast haar verjaardagskadootje gehad; een nieuwe digitale spiegelreflexcamera! Terwijl ik ook even bij opa en oma mocht slapen, zijn papa en mama hem gaan uitzoeken. Mama is er al de hele avond mee aan het spelen en aangezien ik nu maar alleen ben, ben ik vaak het slachtoffer...Ik zie dan ook een beetje scheel van al het geflits. Maar mama is er echt heeel blij mee. Ze moet nog wel veel oefenen, want het is een indrukwekkend apparaat! Daarom gaat ze ook een cursus volgen. Ik ben dus bang dat we de meest gefotografeerde broer en zus van het komende jaar zullen worden!

No comments: