Thursday, December 20, 2007

Speciaal


Gistermorgen hadden we een heel speciale kerstviering op de speelzaal. Eerst kregen we van Thea een opdracht. We moesten allemaal een plastic kerstbal heel erg mooi gaan versieren met glasverf. Wat wij niet wisten was dat de opa's en oma's ook een opdracht kregen. Zij moesten allemaal een kerstwens voor ons schrijven die we dan later in de bal konden doen. Dat was voor sommige opa's en oma's best een lastige opdracht, want ze kunnen niet allemaal meer even goed nadenken... Maar uiteindelijk is het wel gelukt en kregen we allemaal een heel superspeciale kerstbal mee naar huis. Voor mij heeft een oma geschreven dat ze hoopt dat alle mensen op de aarde in vrede met elkaar kunnen leven. Dat is nog eens een mooie kerstwens. Ook staat er "van oma" onder. Mama zegt dat dit een heel speciale kerstbal is die we een heel speciaal plekje gaan geven. Daarna hebben we een lampionoptocht door het verzorgingshuis gelopen. We kregen allemaal een lampion met een electrisch kaarsje en zongen kerstliedjes. Van alle kanten kwamen opa's en oma's van hun kamers af om naar ons te kijken en te luisteren. Het was echt heel bijzonder! Het was ook grappig, want Nathan was als kerstman verkleed en een oma vroeg wel 10x aan hem of hij sinterklaas was...Aan het eind mochten we onze lampion, kerstbal en nog een sneeuwpopkaars mee naar huis nemen. Nu heb ik bijna vakantie, donderdag ga ik nog een extra keertje naar de Kloek en daarna ga ik 2 weken niet naar de Kloek en niet naar de speelzaal. Gelukkig ga ik een heleboel andere leuke dingen doen, want ik zal het daar wel missen!!!

Dikke kus van Noud

No comments: