Thursday, December 27, 2007

Tweede kerstdag


En na de geweldige eerste kerstdag kwam er gelukkig nog een tweede!!! Omdat Marlot en ik 's morgens toch best moe waren van al het gefeest, besloten papa en mama het programma iets om te gooien. Zo konden we eerst lekker rustig aan doen. Marlot heeft nog heel lang geslapen en daarna zijn we samen heel lang in bad gegaan. Toen kwam opa papa ophalen. Die gingen samen naar NEC. Ondertussen gingen mama, Marlot en ik ons mooi aankleden en daarna gingen we naar oma Jose. Al gauw kwamen Rogier, Christa, Carlijn en Jelle ook. Jelle en ik hebben eerst een heel stel spelletjes gespeeld en daarna zijn we een filmpje op de computer gaan kijken. Opa had lekkere appeltaart gebakken en nadat de meisjes allebei geslapen hadden gingen we met zijn allen aan tafel. We hebben heerlijk gesmuld van al het lekkers en tussendoor mochten we steeds even gaan spelen. Marlot en Carlijn gingen steeds vechten om de pop, dat vond ik wel grappig. Gelukkig kunnen ze ook heel lief samen spelen, ze wilden ook steeds bij ons in de speelkamer meedoen. Daar moesten Jelle en ik wel om lachen, want ze snapten niks van ons spel... Na het eten en spelen wilden ze nog foto's van ons viertjes maken, maar dat viel nog niet mee. Er was er altijd wel eentje die de andere kant opkeek. Ik was dan ook erg moe van deze leuke, maar drukke dagen en viel in de auto steeds bijna in slaap.. Vandaag doen we dus maar een lekker rustig hangdagje thuis.
Maar we zijn wel een lekker stel samen he??

No comments: