Tuesday, December 18, 2007

Leuk weekend.


We hebben weer een heerlijk weekend achter de rug! Zaterdagmorgen was mama al vroeg de stad in gegaan om te gaan shoppen. Papa en ik hebben toen heerlijk samen gespeeld terwijl Marlot haar ochtendslaapje deed. Na een bad zijn we mama op gaan zoeken in de stad. Het was overal mooi versierd en er stonden kerstmannen muziek te maken. We zijn ergens lekker koffie gaan drinken en toen zijn we weer naar huis gegaan. Tegen de avond kwam Ilse om op te passen. Ze had allemaal leuke kadootjes voor ons meegenomen; een kleurboek, een voorleesboekje en een kerstboekje. Lief he?? En daarna kwam er nog een verrassing: Ilse ging met ons mee naar MacDonalds!! We hebben er heerlijk gespeeld en heerlijk gegeten. Ook kregen Marlot en ik nog een lieveheersbeestje en een kerstbal van MacDonalds. Toen we thuis kwamen, gingen papa en mama meteen weg naar Doetinchem, ze gingen naar een uitwedstrijd van NEC. Ik heb met Ilse nog een paar spelletjes gedaan en in het kerstboekje gewerkt en toen ben ik ook lekker gaan slapen. De volgende morgen heb ik eerst met papa een lekker onbijtje gemaakt met zelfgebakken croissantjes en versgeperste jus d'orange. Het was die nacht heel koud geweest en alles was buiten bevroren. Maar het zonnetje scheen heerlijk, dus besloten we erop uit te gaan. Het was wel weer eens tijd voor de dierentuin. Ook opa Fred en oma Annelies vonden het leuk om mee te gaan. Je kon wel merken dat de dieren het ook koud hadden, ze waren veel actiever dan anders. In veel hokken stonden extra bakken met stro waar veel dieren inkropen en veel plezier mee hadden. Ook wij moesten af en toe even opwarmen met bijvoorbeeld een kopje koffie en appeltaart, maar het was een heerlijke dag. Toen we bijna alle dieren gezien hadden zijn we ook nog best lang in de binnenspeeltuin geweest. Ik heb eerst met allerlei kinderen geschept en in het zand gespeeld en later ook nog met opa op een vlot gevaren en op allerlei dingen geklommen. 's Avonds zijn we nog bij opa en oma pasta gaan eten, maar Marlot en ik waren eigenlijk te moe om nog te kunnen eten. Thuis zijn we snel in bad gegaan en heerlijk gaan slapen.Ik mag deze week wel maandag en dinsdag naar de Kloek, woensdag kerst vieren op de speelzaal en naar het consultatiebureau voor een prik... en donderdag nog een keer naar de Kloek. En daarna heb ik 2 weken vakantie! Ik ga dan niet naar de Kloek en naar de speelzaal, maar wel heel veel andere leuke dingen doen!!!
Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: