Thursday, December 20, 2007

Stoer


Gisterenmiddag moesten Marlot en ik allebei naar het consultatiebureau. Omdat we ook allebei een prik moesten hebben, ging papa ook mee. Eerst werden we allebei gewogen en gemeten. Ik was bijna 101 cm en bijna 17 kg en Marlot was 77 cm en bijna 10 kg. Ze vonden ons allebei goed gegroeid. Daarna ging een mevrouw eerst naar Marlot kijken en daarna naar mij. Ze vond dat Marlot toch wel erg snel vooruit ging. Ze kent sinds deze week ook ineens heel veel woordjes en zat daar ook steeds te kletsen. Ook dacht de mevrouw dat ze zo ging lopen. Vanmorgen ging ze in papa's en mama's bed ineens rechtop staan. Maar ze laat zich dan ook zo voorover vallen, die gekke zus van mij! Als ze nu maar snapt dat dat niet overal kan... Daarna was ik aan de beurt, ik moest weer een gekke bril op en kon alle plaatsjes lezen. Zelfs de kleinste.. Ook moest ik een stukje lopen en springen. De mevrouw vond wel dat ik heel erge x-benen heb, daar moet mama toch eens even mee naar de huisarts gaan (of zou dit nou juist de x-factor zijn???). En daarna kreeg ik een prik. De mevrouw had gezegd dat het geen pijn deed, maar dat was niet waar!! Ik werd dan ook zo boos, dat ik bijna vergat te huilen!!! Gelukkig kreeg ik er meteen een stoere pleister op! En Marlot hoefde haar prik nog niet, dat vond ik eigenlijk niet eerlijk... Maar ik heb vanmorgen wel aan iedereen mijn stoere pleister op de Kloek laten zien!!!. Nu hoef ik nooit meer naar het "consternatie-bureau", mijn dossier gaat vast naar de schoolarts. Dan weet ik in ieder geval zeker dat die er vast is als ik naar school ga...
Dikke kus van Noud en Marlot.

No comments: