Saturday, December 08, 2007

Drukke dag




Vanmorgen waren we al heel vroeg opgestaan. We wilden naar Ikea gaan, maar eerst mocht ik met papa mee de kar in Weurt ophalen. Toen die veilig achter de auto hing, gingen we Marlot naar opa en oma brengen. Die was nog een beetje te klein om de hele dag mee op sjouw te gaan. Eerst gingen we bij Ikea onbijten. Dat was echt superlekker! We kregen een croissantje, broodje, eitje, jam, boter en hagelslag. Ik kreeg er een beker jus d'orange bij en papa en mama een kopje koffie. Daarna gingen we uitgebreid snurken!! Nee niet echt natuurlijk, maar papa en mama wilden nieuwe matrassen kopen. Ze hadden van superoma nog wat geld gekregen en ze wilden eigenlijk al heel lang andere matrassen hebben, dus dat kwam goed uit! Na heeeel veel uitproberen, liggen en nepslapen hebben ze de dikste matrassen uitgekozen die er waren! Ik moest flink klimmen om er bovenop te komen.. Ook hebben we nieuwe spullen voor op het toilet gekocht en een lamp voor op de gang boven. Ik mocht ook nog strijkkralen uitkiezen waarmee je kersthangers kunt maken. Bij de uitgang stonden ze appelflappen te verkopen, dat rook zo lekker dat we die maar meenamen voor opa en oma. Daar hebben we dus nog een kopje koffie met appelflap gekregen en zijn we met Marlot weer naar huis gegaan. Thuis hebben papa en ik de oude matrassen met nog wat andere rommel in de kar gegooid en zijn we naar de stort gereden. Daarna door naar Weurt om de kar terug te brengen en naar de Albert Heijn om boodschappen te doen. Ondertussen waren mama en Marlot naar de HEMA geweest. We hebben ook nog nieuwe gordijntjes voor de zijramen in de kamer laten maken. Toen we thuis kwamen moest het bed nog versteld worden en konden de nieuwe matrassen er eindelijk in.. Jullie snappen wel dat ik na het eten en een warm bad heerlijk in slaap gevallen ben. Ik ben benieuwd of papa en mama net zo lekker slapen op hun nieuwe matrassen. Ze dromen vast van superoma...
Dikke kus van Noud en Marlot.

No comments: