Wednesday, December 05, 2007

Sinterklaas bij de opa's en oma's


Nee, we gingen niet weer sinterklaas bij onze opa's en oma's vieren, maar vanmorgen was het sinterklaasfeest bij de speelzaal. En toen we samen met de opa's en oma's sinterklaasliedjes gingen zingen, kwam sinterklaas op bezoek!! Wij mochten om de beurt bij sinterklaas komen. Hij keek dan in zijn grote boek en vertelde iets over ons. Hij vertelde bij mij dat ik heel goed kon springen en dat ik zo lief voor mijn zusje was. Ook mochten we een liedje voor sinterklaas zingen. Ik had "zwarte piet ging uit fietsen" gezongen. Ook hadden we een pietendansje voor sinterklaas gedaan. De opa's en oma's kenden de sinterklaasliedjes ook erg goed en zongen heel hard mee!! We kregen nog een kadootje van sinterklaas; een badeendje dat licht geeft! Ik was wel een beetje moe want ik had vannacht heel erge oorpijn. Uiteindelijk viel ik pas rond 1 uur bij papa en mama in bed in slaap. Ik had ook zo veel spannende dagen gehad! Want gisteren kwam sinterklaas ook nog bij ons op de Kloek! Er lagen zelfs pieten in onze bedjes te slapen!!! Het was een heel gezellige, maar ook drukke dag. En nu maar wachten op vanavond.. Het is vandaag immers pakjesavond. Ik lig nu even in papa's en mama's bed een filmpje te kijken, maar straks ga ik met mama de sinterklaasslingers ophangen. Hij is immers ook nog jarig! Mama denkt dat we niet veel meer zullen krijgen, we zijn al zo verwend. Maar ik denk dat er nog best iets bij kan hoor... Jullie horen het nog wel!
Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: