Saturday, December 08, 2007

Lekker spelen.


De afgelopen dagen hadden we niets bijzonders te doen en konden we dus heerlijk met ons nieuwe speelgoed spelen. Ik heb heeeeel veel met de playmobil gespeeld en Marlot met haar nieuwe vouwwagen en haar keukentje. Ook speelt ze veel met haar liedjesboek, ze gaat er steeds bij dansen!! Ik laat de playmobilpoppetjes steeds op vakantie gaan in de camper en als ze dan op de camping zijn, mogen ze snel in de speeltuin gaan spelen en een ijsje gaan kopen. Ook heb ik van mijn nieuwe lego een heel mooi huis gebouwd. Voor Marlot bouw ik steeds een podium van de grote puzzelstukken. Daar gaan we dan samen op optreden.Dames en heren, koeken en peren; hier zijn Noud en Marlot!!! Ook doen we tegenwoordig na het eten bijna iedere avond een spelletje met z'n drietjes. Ik heb zo'n gave spelletjes van sinterklaas gekregen! Soms vind ik het nog lastig om te verliezen, maar dat gaat steeds beter! Ook mag ik iedere dag een vakje van mijn playmobil kerstkalender open maken. Ik heb al heel wat kerstspulletjes van playmobil bij elkaar verzameld. Ook slaap ik weer heel goed nu de spannende sinterklaasdagen voorbij zijn! We genieten dus allemaal van deze rustige dagen tussen de feesten in!

Dikke kus van Noud en kusje van Marlot.

No comments: