Wednesday, May 09, 2007

Ziekenboeg


'tZat er natuurlijk dik in, maar nu is mijn grote broer ook ziek! Eergisteren had hij 's nachts al overgegeven, maar gisteren leek alles weer goed met hem te gaan. Hij is dan ook gewoon naar de Kloek geweest en ook Ilse kon gisteren niets aan hem merken toen ze kwam oppassen. Maar vanacht had hij papa en mama al een paar keer geroepen en vanmorgen voelde mama het al; hij had flink koorts. Dus mocht Noud met zijn dekbedje op de bank dvd's kijken. Dat zag er wel lekker uit maar hij moest soms heeel hard huilen omdat hij zo'n buikpijn had, dat vond ik wel heel zielig!Maar nu aan het eind van de middag voelt hij zich gelukkig al weer ietsje beter. En dus mocht ik even samen met hem op de bank liggen. Zoals je ziet vinden we dat allebei heeel erg leuk! Maar toch hoop ik dat mijn lieve broer zich morgen weer wat lekkerder voelt!
Kusje van Marlot.

No comments: