Monday, May 28, 2007

Hellup!





Ik ben heeeeel erg dol op mijn knuffelclowntje. Ik heb hem gekregen bij mijn geboorte. Het is een soort lapje met een clowntje erop. Ik kan tegenwoordig echt alleen nog maar slapen als mijn clowntje bij me is. Ik word 's nachts ook wel eens wakker en dan blijf ik net zo lang mopperen tot iemand me mijn clowntje geeft. Dan is hij naast mijn bed gevallen ofzo. Nu zijn papa en mama al een hele tijd op zoek naar een reserve-clowntje. Ik moet er namelijk niet aan denken dat er iets met hem gebeurd. Maar hij is nergens te vinden. Dus als jullie er ooit zo een tegenkomen, willen jullie dan alsjeblieft snel mijn papa en mama bellen?? Het clowntje is van het merk Nicotoys en was vorig jaar te koop bij het kruidvat en de trekpleister. Ook schijnt hij bij de Carrefour in Belgie gelegen te hebben. Dus misschien ook wel in Frankrijk????? Dus houd allemaal je ogen en oren open alsjeblieft. Dan zou ik jullie heeeel erg dankbaar zijn!

Kusje van Marlot

1 comment:

Norian said...

Ha tante! Je links werkten niet... Gelukkig wist ik je wachtwoord , dus heb ik ze even aangepast. Nu werken ze wel. Graag gedaan ;-) Dikke kus, Norian.