Wednesday, May 30, 2007

nieuw speelgoed



Ik ben ontzettend verwend! Zomaar!! Ik speel al wekenlang heel veel met mijn duplo. Ik bouw er van alles van. Dus toen mama op marktplaats een advertentie zag staan van kids-knex, dacht ze dat dat wel wat voor mij zou zijn. En zoals altijd bleek mijn moeder weer gelijk te hebben. Ik ben al de hele dag bezig om allerlei gekke beestjes, molens en mooie gebouwen van knex te maken. Ook kijk ik vaak in het voorbeeldboekje hoe ik iets moet maken. En ik had al een verrassing gekregen; toen we uit Zeeland terugkwamen vond ik in de auto een nieuwe schommel. Die had mama met oma Jose in Goes voor mij gekocht. De babyschommel werd nu toch wel erg klein voor mij. Daar kan Marlot nu mooi in! Je snapt wel dat ik niet kon wachten tot hij hing. Ik heb er al veel op geschommeld en kan het al best goed. Naar voren, naar achteren, naar voren enz.. Papa moet nog een keer nieuwe haken ophangen en dan kunnen Marlot en ik naast elkaar schommelen. Wat een bofferd ben ik he, met mijn nieuwe speelgoed!
Dikke kus van Noud

No comments: