Wednesday, May 23, 2007

Taalonderzoek


Vanmorgen kwam er een mevrouw van de universiteit bij mij op bezoek. Toen ik klein was ben ik vaker bij haar geweest. Dat komt omdat ik al vanaf dat ik een baby was meedoe aan een taalonderzoek. De mevrouw heet Carolien en is heel aardig. Ze doet allemaal heel leuke spelletjes met mij. Vanmiddag had ze een grote koffer met allerlei speelgoed meegenomen. Ik moest allerlei opdrachtjes uitvoeren als; doe de lepel in het kopje of zet het kleinste varken naast het zwarte paard. Ze nam dat allemaal op met een videocamera. Ik vond het erg leuk en Carolien vond mij heeel erg knap. Mama was ook best trots op me, want er zaten opdrachtjes bij die de kinderen van mama's klas nog moeilijk zouden vinden! Ik kreeg een heel leuk voorleesboek over het circus van haar. Volgende week komt ze nog een keer met me spelen.
Dikke kus van Noud

No comments: