Monday, May 21, 2007

Grote kleine meid..


Woensdagmorgen mocht ik weer met mama en Noud naar het consultatiebureau (Noud noemt dit altijd het statiebureau!!). Tot mama's grote verbazing was ik weer niet zo veel gegroeid. Ik ben nu 67 cm en woog 7,9 kilo. Gelukkig vonden ze dat ik me verder prima ontwikkelde. Ik kan al heel goed los rechtop zitten, draai alle kanten op en de arts vond het heel knap dat ik al dag kon zwaaien. Ze vroeg ook nog of ik al tanden kreeg. Mama zei dat dat niet zo was, maar toen we thuis kwamen zag ze ineens een wit puntje onderin zitten. Dat was nog niet alles hoor, want ik heb inmiddels 3 tanden!! 2 onder en 1 boven en het zou papa en mama niet eens verbazen als er nog meer bijkomen. Ik snap nog steeds niet wat ik met die gekke dingen in mijn mond moet en ze doen ook nog eens echt pijn!!Ook als ik mijn duim in mijn mond stop voel ik ze steeds zitten. Vooral 's nachts moet ik er hard van huilen! Gelukkig stonden er op de camping allemaal mensen met kleine kinderen en was ik niet de enige die zo moest huilen. Mama kreeg nog van een mede-mama een tip voor een middeltje dat ze op mijn tandvlees moest smeren. Dat hielp wel. Maar door de druk op mijn kaak, kreeg ik er ook nog een loopoor bij! Niet dat ik daar erg vervelend van werd hoor, ik lach me de hele dag suf om alles wat er gebeurd.En vanaf nu mogen Noud en ik 's avonds tanden poetsen!! Dat is wel heel gezellig, zo samen!
Kusje van Marlot

No comments: