Wednesday, May 23, 2007

De zomer is terug..






Vandaag is de zomer even terug in Nederland. Dat betekent dat we weer lekker buiten kunnen spelen. Ik was vanmorgen al heel vroeg wakker en ben toen snel met papa gaan aankleden. Zo konden we voordat papa ging werken nog even gezellig samen boodschappen doen. Toen we terug kwamen ben ik lekker buiten gaan spelen. Mama had mijn legotafel buiten gezet en daar heb ik een heel mooie flat op gebouwd. Ook heb ik lekker buiten zitten kleien. Marlot heeft met mij samen op het speelkleed gespeeld. Ze vond mijn duplo ook heel leuk. Vanmiddag zijn we met z'n drieen een stuk gaan fietsen op mama's fiets. We zijn eerst langs het spoor gefietst en langs het politiebureau. Daarna kwamen we op een heel lange brug over de waal heen. Daar hebben we heel lang staan kijken naar alle boten die voorbij kwamen varen. Marlot en ik hebben naar heel veel boten gezwaaid. Op een boot zaten heel veel mensen buiten en die zwaaiden allemaal terug. Op de terugweg zijn we in de stad een lekker italiaans ijsje gaan eten. Marlot mocht een leeg hoorntje. We zijn op plein 44 gaan zitten, lekker op het gras. Mmmm, ik hoop dat het nog heel lang zomer blijft!!

No comments: