Friday, May 11, 2007

Kleine grote jongen!


Omdat ik helemaal zonder speen kan slapen (ja, ook zonder grote jongensspeen!) mocht ik van papa en mama een kadootje uitzoeken. Maar toen werd ik ziek...Dus gingen we vandaag op pad. En dit heb ik uitgezocht: een dora-eiland voor in bad! Dora is mijn allerleukste televsieprogramma. Het gaat over een meisje, Dora, dat engels praat. Er is ook een jongen bij, die heet Diego en een aapje Boots. Mama vroeg nog of ik geen duplo of playmobil wilde hebben, maar nee dit vond ik echt het allerleukste. Dus heb ik er vanmiddag eerst gewoon zo mee gespeeld en daarna in bad. En toen had mama een goed idee. We hadden alle spullen van de little people opgebouwd en daar Dora, Diego en Boots bijgezet. Ik speel er dus wel mee (mama had zo haar twijfels over mijn uitgezochte kado!). Nu ga ik even op de bank naar Mickey Mouses clubhuis kijken. Want ik ben nog wel snel een beetje moe.
Dikke kus van Noud.

No comments: