Thursday, May 31, 2007

Nieuwe woning


Hoe vinden jullie mijn nieuwe huis??? (opa en oma; van de stoelen kun je ook nog eens geweldige hutten maken!). Vanmiddag is Carolien weer op bezoek geweest. Dit is de mevrouw van de universiteit die altijd taalspelletjes met me komt doen. Ze kwam voorlopig voor de laatste keer. Jammer want ik vond het altijd zo leuk! Ze vond dat ik een heeeel grote woordenschat had..Toen ze naar huis was wilde ik graag buiten spelen. Maar toen ik mijn jas en schoenen aanhad begon het heel hard te regenen. Dat vond ik natuurlijk niet leuk. Gelukkig had mama bedacht dat we dan wel een hut konden maken. Ik kreeg ook nog een bakje chippen! Als je goed kijkt zie je dat ik ook een bibliotheekkamer heb gemaakt, en de slaapkamer is onder het dak. Alle knuffels mochten ook op bezoek komen. Papa is een paar dagen op cursus, dus hij komt ook niet thuis eten en slapen. Dat vind ik wel heel jammer, maar mama heeft gezegd dat we misschien straks even naar de stad gaan. En dan gaan we daar lekker met z'n drietjes een hapje eten!
Dikke kus van Noud

No comments: