Friday, August 24, 2007

waterbaan






Het is een rare (na)zomer in Nederland. Gisterenmorgen regende het nog keihard, gisteravond konden we weer lekker buiten eten... En vandaag is het heerlijk weer. Dus mochten we de waterbaan opzetten van mama. Voor Marlot was het de eerste keer dat ze er mee mocht spelen en ze vond het geweldig! Ze zat de hele tijd met haar handjes in het water te spatten! Vanmorgen ben ik weer naar de kapper geweest, mijn dikke zomerharen zijn er weer af. Ik heb nu voor een geel kleurtje in mijn haar gekozen. De kapper vond het net lijken of de zon de hele tijd in mijn haren scheen! Papa is een paar uurtjes gaan werken vandaag, maar is daarna maar weer gauw op de ligstoel gaan liggen. Voor hem is het ook maar goed dat het mooi weer is, buiten in de zon liggen is toch minder erg dan binnen in bed!
Dikke kus van Noud

No comments: