Sunday, August 26, 2007

Nec-fan


Laatst mocht ik al mee naar de open dag, een paar weken geleden ben ik lid van de NEC-juniors geworden en vandaag mocht ik mee naar de OSRN-familiedag. De OSRN is de bussinesclub van NEC, waar papa lid van is. We moesten eerst even wachten totdat Marlot klaar was met haar middagslaapje (en papa genoeg pijnstillers in had genomen!. Toen we aankwamen, lag er voor alle kinderen een tshirt klaar met voorop een foto van het NEC-elftal en achterop je naam. Voor Marlot was er ook eentje, maar die was nog veeeeeel te groot! Alle kinderen werden bij een NEC-speler ingedeeld om allemaal voetbalspelletjes te gaan doen. Maar omdat ik mijn teen zaterdag lelijk pijn had gedaan (het hele velletje ligt er aan de onderkant af!) wilde ik liever niet meevoetballen. Er waren nog genoeg leuke andere dingen te doen! Zo waren er allerlei springkussens en was er binnen een grote ruimte waar je kon knutselen, spelen en spelletjes doen met clowns. Ik heb meegedaan aan een verhaalspel met kaarten. De clown vertelde een verhaal en steeds kwam er een van de kaarten in voor. Als je die kaart had, mocht je hem in het midden leggen. Ook waren er frietjes en frikandellen voor de kinderen en was er een bbq voor de grote mensen. Toen we naar huis gingen, mocht ik ook nog grabbelen. Ik had een pakje gelstiften waar ik thuis nog lekker mee gekleurd heb. Ik ben benieuwd wanneer ik nou een keer mee naar een wedstrijd mag.....

dikke kus van Noud

No comments: