Saturday, August 18, 2007

Hiep hiep hiep ... Hoera!!!


Vandaag heb ik mijn eerste verjaardagsfeestje gevierd. Eigenlijk ben ik maandag pas echt jarig, maar omdat mama dan moet werken, vierden we het vandaag. Vanmorgen was Noud al heel vroeg wakker en kon bijna niet meer wachten totdat ik wakker was. Dus zodra hij me hoorde, kwam hij heel hard zingend mijn kamertje in. Ik kreeg meteen zin in deze dag!! Toen we beneden kwamen, hingen daar mooie slingers en was alles versierd. Ik keek mijn ogen uit.. En weet je wat er nog meer in de kamer stond? Kadootjes!! Ik snapte eigenlijk niet zo goed wat ik daarmee moest doen, maar gelukkig hielp Noud me snel.. Ik heb van papa en mama een heel gave poppenwagen gekregen. Als ik nog iets beter kan lopen kan ik met mijn poppen gaan wandelen. Van mama kreeg ik er nog een pop bij, van papa een kiepauto van de little people en van Noud een heel mooie giraf waar ik mee kan gaan wandelen! Na een heerlijk onbijtje met een broodje appelstroop, ben ik lekker gaan slapen. Mama en Noud gingen ondertussen lekkere taartjes kopen. Toen ik weer wakker was, mocht ik mijn mooie feestjurk aan en zijn we lekker buiten koffie gaan drinken. Mama had voor mij een heel speciaal taartje gemaakt van een cake-je. Ik vond het heerlijk!! Nadat ik nog even met mijn nieuwe speelgoed gespeeld had, ging ik nog een middagdut doen. 's Middags ging mijn feestje namelijk nog door...
Omdat er heel veel mensen op vakantie waren of al iets anders hadden, was het niet
zo heel druk. Maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg, ik vond het heel erg gezellig zo! En ik ben ontzettend verwend. Van opa en oma heb ik een poppenbedje gekregen en een heel lieve pop met allerlei kleertjes ed. Van Rogier en Christa prinsessen-duplo, van Carlijn een muziekinstrumentje en van Jelle een puzzel. Van Olaf, Brigitte en Tijmen kreeg ik 3 prinsesjes en een boekje van Bumba en van Edwin, Lara en Qu een trommel van nijntje. 's Avonds hebben we met z'n allen gebarbecued. We boften onzettend met het weer en hebben nog heel lang buiten kunnen zitten. Na het eten kwamen de buren nog even een borrel drinken. Die moesten 's middags weg, maar wilden nog wel even op mijn feestje komen. Ik kreeg van hen een heel mooi jurkje en van Ella en Pim een olifant die ik helemaal te gek vind!! Wat een heerlijke dag, ik snap nu waarom Noud zo zin had in mijn verjaardag!! En dan komen maandag opa en oma nog over uit Frankrijk en komen Kerijn, Martine en Norian nog op bezoek. Jippie!!
Kusje van Marlot

No comments: