Saturday, August 11, 2007

vakantie-vriendinnetje


Het allerleukste souvenir dat ik van onze vakantie meegenomen heb, is mijn vriendinnetje Fauve!! Toen we dinsdag naar de Kloek gingen, zag ik Fauve daar meteen. Ze vroeg

direct of ik met haar wilde afspreken. Nou, dat wilde ik natuurlijk wel!! Dus hadden haar vader en mama telefoonnummers uitgewisseld en afgesproken dat Fauve vandaag mocht komen spelen!! Om 1 uur kwam ze dan eindelijk. Het regende de hele dag al pijpenstelen, dus ik was blij met wat afwisseling.. Eerst hebben we op mijn kamer heeel lang met mijn winkel gespeeld en toen vroeg mama of we zin hadden om koekjes te gaan bakken!! Dat wilde we wel en omdat mama het deeg al helemaal klaar had gemaakt, konden we meteen beginnen. We leken wel een koekjesfabriek, zoveel koekjes hadden we gebakken. Toen alle koekjes klaar waren en we er een paar geproefd hadden, hebben Fauve en ik ons verkleed. Om 5 uur stond haar vader al weer aan de deur om haar op te halen. Fauve wilde wel blijven eten en logeren, maar dat kon helaas niet. Misschien een ander keertje...

Dikke kus van Noud

No comments: