Monday, August 06, 2007

Doopfeest in Ravenstein















Gisterenmiddag hadden we feest in Ravenstein. Karlijn van Willem en Wendy werd daar gedoopt. Ook Karlijn's nichtje Kiki werd tegelijkertijd gedoopt. We gingen met z'n allen naar de kerk. Daar las de pastoor eerst een stuk voor en moesten de ouders antwoord geven op een aantal vragen. Er waren best veel kinderen in de kerk, dus soms moesten we moeite doen om de pastoor te kunnen verstaan...We mochten allemaal een kaarsje aansteken en daarmee in processie naar het doopfont lopen. Daar gingen we allemaal rond Karlijn en Kiki staan terwijl de pastoor het water over hun hoofdjes liet lopen. Karlijn hoefde helemaal niet te huilen, knap he?? Ook kreeg ze een mooie witte doek om, die had ze later over haar hoofd. Zo leek ze wel een bruidje!! Op het einde mocht ik met de andere jongens ook nog de klokken laten luiden zodat iedereen kon horen dat Karlijn en Kiki gedoopt waren. Na de kerk gingen we met z'n allen naar Karlijn's nieuwe huis. Daar hebben we met z'n allen lekker in de tuin gezeten en gebbq-ed. Ik heb heerlijk met de andere kinderen gespeeld. We hebben gestoepkrijt, bellen geblazen en nog veel meer. Ook heb ik afgesproken dat ik binnenkort een keer bij Maud ga logeren. Toen we thuis kwamen, kwamen opa en oma nog een kopje koffie drinken en daarna ben ik gauw gaan slapen. Het was een heerlijke, lange feestdag!!
Dikke kus van Noud

No comments: