Friday, August 03, 2007

Mijlpaal





Ik heb op vakantie ineens ondekt dat ik nog meer met mijn voeten kan doen dan op mijn tenen sabbelen: ik kan er ook op staan!! Tot nu toe deed ik dat alleen maar veilig bij papa of mama op schoot, maar ik heb nu net ondekt dat ik ook in de box en in mijn bed kan gaan staan!!! Ik heb nog een klein beetje hulp nodig om me benen helemaal te kunnen strekken, maar ik vind het echt geweldig om te doen!!! Ook heb ik Noud zijn glijbaan ondekt. Papa of mama moeten er mij steeds weer bovenaan opzetten, dan glijd ik helemaal zelf hard lachend naar beneden!! Verder heb ik in Frankrijk 2 nieuwe boventanden gekregen. Niet keurig de middelste 2, maar 2 hoektanden! Ik heb nu dus 2 tanden beneden middenvoor en boven 2 hoektanden. Papa en mama noemen mij nu steeds hun kleine dracula-tje... Ook begin ik steeds meer te kletsen, ik kan zelfs op mijn manier Noud roepen! Ik zeg dan echt Noud-je!! Knap he?? En tenslotte kan ik heel goed mijn handen omhoog doen bij Hiep hiep hoera, dus laat mijn feestje maar beginnen!!
Kusje van Marlot


No comments: