Thursday, August 23, 2007

Joep en Sofie komen spelen.






Vandaag kwamen Joep en Sofie bij ons spelen. Dat zijn kinderen van mama's nicht Meike. Het was heel gezellig. Ze hadden voor Marlot een winnie-de-poeh-huis meegenomen voor in het bad. Ik kreeg een cars-pyjama. Joep en ik hebben heel leuk samen gespeeld. Eerst hadden we beneden alles in Marlot's poppenwagen gestopt en gespeeld dat we er mee op vakantie gingen. En daarna hebben we heerlijk op mijn kamer gespeeld met mijn winkeltje, verkleedkist en nog veel meer. Marlot en Sofie hebben ook een beetje samen gespeeld, maar nog niet zo heel veel. Papa was ook nog steeds thuis, want hij heeft nog steeds erg pijn in zijn rug. Jullie snappen wel dat ik niet kon wachten om in bad te gaan. Het huis is echt superleuk!!!We hebben er heel leuk samen mee gespeeld. En daarna ben ik heerlijk met mijn nieuwe pyjama aan gaan slapen. Joep, ik kom snel een keer bij jou spelen!!
Dikke kus van Noud

No comments: