Sunday, August 19, 2007

Feestweekend deel 2


En we feesten maar door en door.. Vanmorgen heb ik eerst even heerlijk mijn nieuwe speelgoed gespeeld. Ik heb de poppen in en uit het bedje en kinderwagen "gegooid" en heb samen met mama en Noud het duplo-kasteel in elkaar gezet. Ik vind vooral de prinses met de echte haren geweldig!! Verder hebben we lekker rustig aangedaan en de restjes van het onbijt en de taart opgegeten (mmmmm...). Daarna hadden papa en mama een goed idee; we gingen naar de dierentuin!! Tot nu toe vond ik het vooral leuk om in mijn wagen naar alle mensen te kijken, maar nu ik echt bijna 1 ben vond ik het wel tijd worden om ook de dieren maar eens te gaan bestuderen... Gelukkig tilden papa of mama mij af en toe uit de wagen en dan werd ik helemaal enthousiast. "DAT" riep ik steeds en dan zwaaide ik enthousiast naar alle dieren. (Er zwaaide er helaas niet 1 terug...). Ik vond vooral de vissen en de vogels erg leuk, die bewogen goed op en neer. Op de kinderboerderij vond ik de geiten en de schapen wel leuk, maar als ze dan dichtbij kwamen vond ik het best eng. Bij Noud sprong zomaar een geitje naast hem op de tractor, dat vond hij niet zo leuk (zie foto...). Omdat het onverwacht warm was, ging een ijsje er ook wel in. Ik kreeg rozijntjes, wel lekker hoor, maar die ijsjes zagen er zooo lekker uit!! In het Ravot-apia ben ik samen met Noud van een glijbaan afgeweest. Ik mocht bij hem op schoot en vond het super!! Ook heb ik heerlijk in het zand gespeeld. Het duurde heeel lang voordat ik het in mijn mond stopte, maar toen ik het eenmaal weer geproefd had kon ik er niet meer van afblijven! Helaas haalde mama mij er toen uit!! Op de terugweg hadden ze nog een verrassing voor ons; we gingen eten bij MacDonalds. Tot nu toe kreeg ik daar dan mijn eigen potje te eten, maar vandaag mocht ik ook een paar frietjes en een kipnugget eten. Ik heb er van zitten smullen!! En nadat ik thuis nog wat mijn potje heb gegeten, mochten Noud en ik nog lekker in bad. Nu ga ik gauw slapen, eens kijken of ik mama dit jaar ook om 3.33 uur wakker kan maken!!
Kusje van Marlot

No comments: