Tuesday, August 21, 2007

Feestvarken


Zo, ik heb mijn eerste verjaardag eens flink gevierd. Zaterdag hadden we al feest gevierd, zondag naar de dierentuin geweest en maandag was ik eigenlijk echt jarig. Mama moest werken, maar er was wel een supergrote verrassing; opa en oma kwamen uit Frankrijk voor mijn verjaardag!! Gelukkig had papa een papa-dag en waren we wel thuis.. Om 10 uur stonden ze al voor de deur. Ik kreeg een heeel lieve pop (nu kan ik echt met al mijn vriendinnen met de poppen spelen..) en een heel mooie jurk van hen. Hadden ze helemaal in frankrijk voor me gekocht! 's Avonds kwamen Kerijn, Martine en Norian ook nog eten. Van hen kreeg ik een houten "trein" waar je allemaal blokken en muizen op kunt stapelen. (je moet maar eens komen kijken, want het is een beetje lastig om uit te leggen..). We hebben heerlijk met z'n allen gegourmet en ook Norian kon nu met ons aan tafel zitten. Ook kwamen Martin en Anja nog bij me op bezoek. Wat een feestvarken ben ik he??
En vanmorgen mocht ik ook nog eens mijn verjaardag op de Kloek vieren! Noud had papa en mama meegeholpen met het maken van mijn traktaties en mocht dan natuurlijk ook bij mijn feestje aanwezig zijn. Mijn juf Marjo had een heel mooie feesthoed voor me gemaakt, maar die wilde ik echt niet op mijn hoofd hebben hoor! Nadat de leidsters (met een paar kindjes en natuurlijk papa en Noud) voor me gezongen hadden, ging Noud voor mij de traktaties uitdelen. We hadden voor alle kindjes een doosje rozijntjes met een knijpdiertje ingepakt. Ze vonden het allemaal hartstikke leuk en lekker! Ook kreeg ik nog een kadootje van de groep; een prentenboekje. Wat een bofferd he?? Weet je wie nog meer bofte? Noud;want toen hij van mijn feestje terug naar zijn eigen groep ging, begon daar net een feestje van een jongetje van zijn groep!!


Na een heerlijke dag op de Kloek kwamen papa en mama ons samen ophalen. Mama was wel een beetje natgeregend... En thuis was er nog een allerlaatste verrassing; mijn vriendinnetje Karlijn kwam een kadootje brengen!! Zij was zaterdag helaas op vakantie en kon daardoor toen niet op mijn feestje komen. Maar ze maakte het helemaal goed door nu met een geweldig kado te komen(hihi). Ik kreeg namelijk mijn knuffelclowntje, maar dan in een poppenuitvoering ipv een knuffellapje! Wat een lief kadootje he? We hebben samen heerlijk met mijn poppen gespeeld! Nu lig ik al weer lang te slapen en hebben papa en mama nu echt de slingers opgeruimd. Zou mijn feest dan nu echt afgelopen zijn??
Kusje van Marlot

No comments: