Thursday, March 15, 2007

zonnetje



Vandaag scheen het zonnetje weer heerlijk dus gingen we er lekker op uit. Eerst zijn we vanmorgen naar een grote speelgoedwinkel geweest. Daar kochten we een kadootje voor mijn grote nicht Carlijn. Die wordt morgen al weer 1!! Vlakbij de speelgoedwinkel was ook een babyzaak. Daar wilde mama ook nog graag even kijken. In de winkel kwam Noud al snel aangelopen met een lief hoedje voor mij. Gelukkig vond mama hem ook mooi en mocht ik hem hebben. Want ik vind het geweldig en wilde hem de hele dag ophouden. Zo scheen de zon tenminste niet in mijn ogen... Op de terugweg gingen we bij opa Walter en oma Jose een broodje eten. Daar heb ik mijn nieuwe hoedje natuurlijk ook geshowd. Terwijl Noud lekker in de zandbak zat te spelen en met opa naar het speeltuintje ging kijken, heb ik de boel vermaakt met mijn geklets. Als ik eenmaal begin ben ik ook bijna niet meer te stoppen. (Ik klets nu al bijna net zoveel als mama en mijn grote broer, dus papa koop maar vast een grootverpakking oordopjes!?). En na een dutje en een lekkere fles zijn we weer naar huis gegaan. Ik hoorde mama zeggen dat het volgende week weer koud wordt, maar mag ik dan aub toch mijn hoedje ophouden????
Kusje van Marlot

No comments: