Monday, March 12, 2007


Eigenlijk ben ik vandaag pas echt jarig, maar omdat iedereen inclusief mama vandaag moet werken, deden we maar net alsof het gisteren was. Mama vond het wel raar hoor, ze moest er de hele dag aan denken... Gelukkig had papa vandaag een papadag en konden we heerlijk met al mijn nieuwe kadootjes spelen. Het was vandaag zo'n mooi weer!! Papa en ik hebben vanmorgen dan ook heerlijk buiten koffie gedronken met een groot stuk taart! Ik heb de hele dag buiten gespeeld. Ook Marlot mocht even lekker naar buiten, ze moest wel een beetje wennen. Ik werd ook nog wel een beetje verwend en mocht zomaar een zakje chips eten (normaal krijg ik die alleen in het weekend!). Ik had dan ook wel door dat ik toch een klein beetje jarig was, want ik vroeg gewoon steeds aan papa; Ah, mag ik chips omdat ik nog een klein beetje jarig ben?????? Ook waren er heel veel kaarten bij de post, mama moest ze steeds opnieuw voorlezen toen ze thuiskwam. Na het eten hebben we nog heel even geoefend op mijn nieuwe fiets, maar ik vind het nog wel erg moeilijk. Ik moet mijn voeten naar beneden duwen ofzo, maar mama zegt steeds dat ik de verkeerd kant opduw en dan rem...... Gelukkig kwamen Pim en Ella gauw nog een stukje taart eten. Ik kreeg van hun een politieauto-set en een bakje met wandelende takken! Ik heb ineens een heel huis vol dieren!!!! Nu lig ik lekker in mijn bed, want morgen gaan we nog op de Kloek mijn verjaardag vieren en dan is het feest echt afgelopen!!!
Dikke kus van Noud

No comments: