Monday, March 12, 2007

Jarig deel 2


Ik zou nog vertellen hoe mijn verjaardag verder verliep. Het was echt een superdag, dus lees maar snel door. Na een heerlijk feestonbijt met een croissantje met meloensaus ben ik

even lekker met papa in bad gegaan. Nadat ik mijn nieuwe kleren aan had gedaan, gingen papa en ik even naar papa's werk om soepkommen en kopjes op te halen. Toen ik terugkwam waren opa en oma en Kerijn en Martine er al. Van opa en oma heb ik een hele mooie SRV-wagem gekregen van Playmobil. Ook was er een mannetje van het postkantoor bij. Toen ik die had uitgepakt zag ik op de kast een raar ding in een plastic zak staan. Mama zei dat ik de zak er wel af mocht halen. Er zat een heel mooi aquarium in met prachtige visjes. Ik had het aquarium van Kerijn, Martine, Norian, Rogier, Christa, Jelle en Carlijn samen gekregen en het was ook een beetje voor papa's verjaardag. (Een visje heeft een klein neusje en die noem ik..... Norian!)Toen mocht ik de kaarsjes op de taart uitblazen. Er waren 3 kaarsjes en 1 kaarsje maakte muziek toen hij aan was. Ik had ze bijna in 1 keer uitgeblazen. Daarna kwamen opa Fred en oma Annelies binnen. Van opa Fred heb ik een bankschroef en een werkbank gekregen en van oma een heel leuk spel. Het heet Electro en ik vind het heeel leuk! Al gauw kwamen er een heleboel mensen en kinderen op bezoek. Gelukkig was het prachtig weer en konden we lekker buiten spelen. Zo konden de grote mensen binnen gezellig met elkaar kletsen. Ik heb echt geweldige kado's gekregen.Ik heb onder andere Playmobil, een bingospel, stiften, een kleurboek, klei, een vlag voor op mijn fiets, een boekje, bakvormen en koekjesmix gekregen. Veel he? 's Avonds bleven de opa's en oma's gezellig nog even bij ons en hebben ze ons geholpen om alles mee op te ruimen. Nadat ik nog heel even naar Pipi Langkous heb gekeken en ben ik heeeeeel lekker gaan slapen..
Iedereen bedankt voor de heerlijke dag!!! Ik hoop dat ik heel snel weer jarig ben!
Dikke kus van Noud




No comments: