Saturday, March 24, 2007

lekker samen spelen









We hebben van Kerijn en Martine een nieuw speelkleed gekregen. Ze vonden hem toch wat rose voor Norian...... Marlot kleurt er in ieder geval geweldig op! En ze vindt het heel leuk om er samen met mij op te spelen. We vinden het allebei heerlijk om 's morgens nog lang in onze badjassen te spelen. Marlot speelt het liefst met haar spiegeltje en ik met de duplo, trein, playmobil,klei en op het moment weer met de houten blokken. Marlot rolt nog steeds niet zelf om, maar als ze op het speelkleed ligt draait ze wel alle kanten op om mij in de gaten te houden. Omdat ze steeds rechtop wil zitten, had mama haar laatst in het voedingskussen neergezet. Dat vond ze geweldig! Ze pakte meteen mijn duplo af en gooide mijn blokkentoren om. Dat vond ik niet zo erg hoor, ik maakte gewoon een nieuwe voor haar! Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als ze gaat kruipen, dan zal ik mijn speelgoed toch wat meer weg moeten zetten.... Maar voorlopig vind ik samen spelen nog heeeeeeel erg leuk!!


Dikke kus van Noud


No comments: