Wednesday, March 14, 2007

buiten spelen


Oh, wat geniet ik van dit mooie weer! Ik was vanmorgen al vroeg in de zandbak aan het spelen. Nadat Marlot haar fles op had gedronken zijn we een heel stuk met Marlot gaan wandelen. Ik heb mama onderweg steeds op alle nieuwe blaadjes aan de bomen gewezen. Bij de dierenwinkel hebben we een nieuwe bak voor mijn wandelende takken gekocht en een visnetje voor mijn aquarium. Op de terugweg zei ik tegen mama dat we wel even konden gaan kijken of Martin en Anja thuis waren. Dat deden we en ze waren thuis. Dus hebben we heerlijk in hun tuin koffie gedronken. Martin en Anja hadden ook nog kadootjes voor Marlot en mij. Marlot kreeg een prachtig muziekdoosje en ik een boekje over een leeuw. Toen we thuis kwamen moest Marlot eerst even slapen, maar mama had beloofd dat wanneer ze wakker was we naar het speeltuintje zouden gaan. Gelukkig had Marlot vanmiddag geen zin om heel lang te slapen en gingen we snel naar het speeltuintje. Mama had Marlot in de draagzak gedaan, zodat ze mij een beetje kon helpen in het speeltuintje. Marlot vind de draagzak ook erg leuk en zat de hele tijd te da-da-da-en. Ella was ook in het speeltuintje en we gingen samen heel vaak van de hoge glijbaan. Vorig jaar kon ik daar nog niet alleen op, maar nu durfde ik best alleen! Ook hebben we samen op de wip gezeten, tikkertje gedaan en zei mama dat ik de grote schommel eens uit moest proberen. Eerst dacht ik dat ik dat niet kon, maar ik vond het geweldig. Ella zei dat ik mijn benen naar voren en achteren moest schoppen en al snel schommelde ik helemaal alleen!! Mama gaat aan papa vragen of hij voor mij thuis ook zo'n schommel op gaat hangen. Dan kan Marlot straks in de babyschommel en ik ernaast in de grote. Dat is gezellig! Ella is daarna nog even bij ons met mijn nieuwe playmobil gaan spelen. Gelukkig is het nog een paar dagen mooi weer, want ik geniet er echt van!


Dikke kus van Noud.


No comments: