Wednesday, March 07, 2007

onder moeder's paraplu






Vanmorgen moesten we met Marlot naar het consultatiebureau. Dat zit bij ons vlakbij, maar het regende dat het goot! Ik wilde eigenlijk niet mee door die vieze regen, maar toen kwam mama met een klein kadootje aan! Ze had laatst voor mij een nieuwe paraplu gekocht en die mocht ik nu hebben (en dat terwijl ik toch nog echt niet jarig ben!). Nou wilde ik wel heel graag mee! Ik liep onderweg zelfs keihard te zingen onder mijn kikkerparaplu! Toen we uit het consultatiebureau kwamen was het droog. Maar ik zette gewoon mijn paraplu weer op en liep hard zingend naar huis. Daar ben ik nu al de hele morgen met mijn schroeven aan het spelen. Ik heb er al helemaal alleen allemaal bakjes aan vastgeschroefd met boutjes en moertjes. Nu ben ik alles aan het omhoog takelen met een touw. O,o, mama ziet dat het het snoertje van de printer is dat ik hiervoor gebruik... Ik ben dus even weg!!

Dikke kus van Noud

No comments: