Saturday, March 24, 2007

7 maanden


Ondertussen ben ik al weer 7 maanden! Ik mag sinds kort ook een boterham en dat vind ik heerlijk!!! Vooral met smeerkaas... mmmm. Tja, zo ben je nog een klein, hulpeloos babietje en nu zit ik al weer aan de boterhammen! Verder vinden ze me een ontzettende vrolijke kletskous. Ik da-da-da de hele dag. Ik kan mezelf goed vermaken, maar vind het het leukste als Noud in de buurt is. Omrollen vind ik niks aan, maar ik wil wel de hele tijd zitten. Dat kan ik nog niet helemaal, maar ik wil het wel!! Slapen kan ik wel als de beste, er zijn dagen dat ze mij bijna niet zien omdat ik de hele dag lig te snurken... Mama snapt er niks van,maar papa is wel eens jaloers op mij! Als ze mij wakker komen maken, moet ik wel altijd meteen lachen. Vooral als Noud erbij is, ik ben namelijk ontzettend gek op mijn grote broer!! Hij is ook zo grappig en lief voor mij. Ik hoop dat hij dat altijd blijft!!
Kusje van Marlot

No comments: