Friday, March 09, 2007

Nog 2 nachtjes slapen....







En dan ben ik eindelijk jarig!! Ik vraag al dagenlang iedere morgen of ik al jarig ben. Daarom heeft mama voor mij een kalender gemaakt waar ik iedere dag een stickertje op mag plakken. Ik heb er ook zo'n zin in!! Ik vraag me ook steeds af welke kadootjes ik zal krijgen, of er slingers hangen, of er taart zal zijn en of al mijn vrienden en vriendinnen komen. Ik weet ook heel goed dat ik 3 word. Vandaag was het ineens weer herfst en regende het de hele dag! Ik verveelde me dan ook goed. Gelukkig mocht ik mama helpen om boven mee te poetsen, dat vind ik altijd erg leuk. En vanmorgen kwam de moeder van Thomas en Florian even op de koffie. Florian kwam ook mee. Hij viert morgen zijn 2e verjaardag en vroeg of ik dan even een stukje taart kom eten. Natuurlijk, ik ben dol op feestjes! Florian mag heel veel mijn kleren hebben die mij niet meer passen en nu gaven ze ons een heel mooi campingbedje voor Marlot. Daar past Florian niet meer in en dus mogen wij hem hebben. Het is een soort tentje waar Marlot helemaal in kan liggen. Ik vond hem ook erg mooi, maar ik ben er helaas echt te groot voor! Ik heb met mama ook nog een paar spelletjes memorie gedaan, dat begin ik steeds beter te snappen. Ik won dan ook heel vaak! En vanmiddag ging ik even naar Pim en Ella en toen bleek Ireen jarig te zijn. Dus mochten we een stukje taart komen eten. Ik heb mama en Marlot ook maar even opgehaald.... Ik kan dus genoeg oefenen voordat mijn eigen feest begint.!

Dikke kus van Noud


No comments: