Wednesday, March 07, 2007

Ruim 6 maanden!


Jippie, ik ben al weer ruim 6 maanden. Dus werd het tijd om het consultatiebureau weer eens op te zoeken. Noud ging ook mee, want die vindt het altijd erg leuk om daar te spelen! Eerst werd ik gewogen en gemeten. Tot mama's grote verbazing was ik helemaal niet zo heel goed gegroeid! Alle groeilijnen gingen omlaag ipv omhoog! Dat had mama niet verwacht, want ze vindt dat ik er toch bepaald niet mager uitzie! En ik eet en drink ook goed... Ik ben nu 64 cm lang en weeg precies 7 kilo. De mevrouw van het bureau zei dat ik gerust wat meer mocht eten als ik dat wilde! (hihi, goed gedaan!!). Ook wilde ze me snel weer zien om te kijken of ik nu iets harder ga groeien. Misschien komt het wel omdat ik een tijdje vrij veel moest spugen. We zullen wel zien. Verder waren ze erg tevreden over me! Ze vonden me lief en vrolijk en dat ben ik natuurlijk ook!
Dikke kus van Marlot

No comments: