Monday, February 18, 2008

Superverrassing!

Toen we vanmorgen wakker werden en lekker nog even bij papa en mama in bed lagen, hadden ze een superverrassing voor ons. Eigenlijk zou papa woensdag 5 dagen gaan skieeen met vrienden, maar dat ging niet door. Daar waren wij al heel blij mee want wij kunnen hem eigenlijk helemaal niet zo lang missen. Maar de verrassing werd nog groter. Omdat papa het toch wel heel erg jammer vond om niet op vakantie te gaan nu hij er zo op gerekend had, had hij maar een ander reisje geregeld. En wij gaan met hem mee! We gaan van donderdag t/m zaterdag naar Disneyland Parijs!!!! We gaan bij Mickey, Donald en Winnie de Poeh op bezoek en gaan 2 nachten slapen in een heel gaaf hotel. Vandaag heb ik met papa samen op de site gekeken en het is echt supercool! We slapen met zijn viertjes op een grote kamer en in het hotel zit ook nog een zwembad! Ooo, we hebben er zo'n zin in...
Gisteren hadden we ook al een heerlijke dag gehad. We gingen bij opa Walter en oma Jose koffie drinken en omdat het zo'n mooie weer was gingen we een stuk wandelen. Eerst wandelden we langs huizen en daar lagen heel grote rioleringsbuizen. Daar moest natuurlijk in geklommen worden. Daarna gingen we de dijk af richting de waal. We klommen over een hek met prikkeldraad, liepen tussen de paarden door en kwamen uiteindelijk op het waalstrandje aan. Daar hebben we naar de boten gekeken en met het zand gespeeld. Op de terugweg vonden we heel veel ganzenveren. Opa zei dat als ik er genoeg vond, hij misschien wel kon vliegen. Maar daar geloof ik niets van hoor! Toen we bij opa en oma thuiskwamen moesten we onze laarzen en schoenen wel goed schoonmaken! We hebben er nog pizza gegeten en gespeeld en zijn toen moe en rozig thuis gaan slapen.
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we!!! Wij boffen dus echt dat papa niet op wintersport kan gaan!!!