Saturday, February 16, 2008

Wintersport





Nee hoor, ik ga niet echt skieeen. Papa waarschijnlijk wel deze week en dus moesten de skispullen even uitgezocht worden en mocht ik de sneeuwbril passen.. Maar ik heb wel een echte wintersport gedaan vandaag! Ik ben namelijk wezen schaatsen! Mama heeft sinds een paar weken iedere morgen schaatsles in het Triavium. Nu heeft ze laatst nieuwe noren voor zichzelf gekocht en toen hebben we voor mij ook meteen nieuwe schaatsjes gekocht. En die moesten natuurlijk uitgeprobeerd worden! Dus zijn papa, Marlot en ik aan het eind van de schaatsles bij mama gaan kijken. We vonden het hartstikke leuk om naar al die voorbijzoefende mensen te kijken. Na mama's les werd de baan geveegd. Dat was ook wel interessant om te zien. Er kwam een heel grote auto op het ijs die er een heel klein laagje water opspoot. Dat laagje bevroor meteen weer zodat het ijs weer superglad werd. Daarna heb ik nog zelf op de funbaan geschaatst en hebben we nog koffie gedronken in het Triavium. Na het schaatsen zijn we ook nog even in Dukenburg boodschappen gaan doen. Het was een superleuke dag en als het nog even zo hard doorvriest 's nachts kunnen we misschien wel een keertje buiten schaatsen. Wij zijn er in ieder geval klaar voor!

No comments: