Thursday, February 14, 2008

Grote meid






Vinden jullie ook niet dat ik ineens zo groot word? En dan heb ik gisteren voor het eerst ook ECHT LOS GELOPEN!! Mama had gistermiddag een teamvergadering en Noud en ik mochten bij opa en oma gaan spelen. Papa en mama kwamen later ook terug om te blijven eten. Toen oma een lekker bakje worstje had, ging ik ineens rechtop staan en liep zo heel rustig naar de bank om de worstjes te pakken!! Daarna heb ik het nog een paar keer gedaan. Knap he? Nu ben ik echt groot!!

Gistermorgen zijn we weer naar de speelotheek geweest. We hebben echt weer superleuk speelgoed uitgekozen. Ik heb een heel stoere step en heel leuk bouwmateriaal. Het heel Lasy en het zijn allemaal kleine laddertjes die je in elkaar kunt zetten. Ik heb er gisteren al heel lang mee gespeeld en heb helemaal alleen een supergrote vrachtwagen gemaakt. Voor Marlot hebben we een loopstok en een Winnie de poeh huis uitgekozen. Vooral het huisje vindt ze heel erg leuk!

No comments: