Thursday, February 07, 2008

lang leve UPC......


Een aantal maanden geleden hadden we een heel groot virus op onze laptop. Daarna bleek ons ip-adres misbruikt te worden om spam vandaan te sturen. Upc zond ons daar toen een mail over met tips om dit misbruik tegen te gaan. Die tips hebben we toen allemaal opgevolgd en tot onze grote verbazing werden we 2 weken geleden ineens geheel afgesloten van email en internet!! Na heeeeel veel telefoontjes zijn we dan nu weer eindelijkonline.. Even nadenken wat er in die tijd allemaal gebeurd is.... Marlot is voor het eerst naar de kapper geweest! Haar haartjes begonnen zo te pieken dat mama het mooier vond dat ze even geknipt werd. Omdat ik eerst ging, vond Marlot het helemaal niet eng om geknipt te worden. De kapster vond ook dat het wel eens tijd werd, er zaten allemaal dode puntjes aan haar haren. Dat vond ik wel gek hoor, dode puntjes... Haren leven toch helemaal niet!? Bij onze kapper hebben ze een stoel met een stuur en Marlot bleef maar aan het stuur draaien. Als die later nog geen vrachtwagenchauffeur wordt, dan weet ik het ook niet meer! Ook zijn we met opa naar de dierentuin geweest. Dat was weer hartstikke leuk. Dit keer zijn we vooral lang bij de stekelvarkens geweest. Ik moest heel hard lachen toen een stekelvarken achteruit uit een buis gekropen kwam. Het stekelvarken achter hem kreeg zo de stekels in zijn neus!!! Ik mocht deze week een verrekijker van de Kloek lenen, daar kon ik dus mooi de dieren goed mee bekijken! Ook was er een mevrouw die heel veel vertelde over skeletten en botten van dieren. Dat vond ik toch interessant! Mama heeft allerlei heel mooie foto's met haar nieuwe toestel gemaakt, maar die staan op haar eigen blog!'s Avonds zijn we nog bij opa en oma gaan eten en de volgende dag mochten Marlot en ik nog een keer bij opa en oma spelen. Papa en mama gingen samen naar NEC. Sinds ik papa's NEC sjaal omheb, winnen ze alsmaar. Eens kijken hoelang dat nog geluk brengt!!

No comments: