Wednesday, March 05, 2008

Eerste schooldag!!


Na een heerlijke vakantie (mama is bezig om al de foto's te plaatsen, dus nog even geduld!) en heel veel aftellen, was het vandaag zover. Ik mocht voor het eerst naar school! Ik was al een keertje wezen kijken, maar vandaag mocht ik echt gaan "wennen". Papa,mama en Marlot brachten me weg. De juf wees me mijn stoeltje aan, ik mocht bij Roel aan zijn tafel zitten. Papa kent zijn papa en mama. Juf Yvonne kwam met alle kindjes mee de papa's en mama's uitzwaaien. Ik zwaaide heeel hard met allebei mijn armen. Thuis vroeg Marlot steeds naar mij en om 12.30 stond mama weer op de speelplaats te wachten. Ik kwam heel hard aangerend met mijn knustelwerk in mijn hand. Ook had ik een sticker van juffrouw Yvonne gekregen omdat ze me zo knap vond! Mijn juf vertelde tegen mama dat het heeeel erg goed gegaan was. Ik heb de hele terugweg al huppelend tegen mama verteld wat we allemaal gedaan hadden. We hadden in de kring gezeten, buiten gespeeld, geknutseld, ik had een kralenplank gemaakt en nog veel meer. Toen we thuis kwamen, was er een verrassing; papa was speciaal voor mij naar huis gekomen om een broodje mee te eten. Hij had een lekker eitje gebakken voor ons. Volgende week donderdag mag ik weer terug naar school en dan voor het echt! Ik heb er heeeel erg veel zin in!
Dikke kus van Noud

1 comment:

Anonymous said...

He Noud,
Alles goed? Knap hoor dat je al naar school gaat! Nu heb je zeker ook even vakantie?
Tot gauw
Jelle