Wednesday, January 16, 2008

Samen buiten spelen.


Vanmorgen ben ik eerst naar de speelzaal geweest. Ik heb er weer heerlijk met Stijn en de andere kinderen gespeeld. Ook zijn we even naar buiten geweest. Bij de opa's en oma's hebben we een sneeuwpop geschilderd. Hij was nog niet helemaal droog, dus kan ik hem volgende week meenemen. Als mama en Marlot mij van de speelzaal komen ophalen, gaan we altijd bij de COOP even lekkere broodjes halen. Ik heb me dan toch altijd een honger!! Na het eten was het zo'n mooi weer dat Marlot en ik lekker samen buiten gingen spelen.Mama had Marlot maar even een oude broek aangedaan .Marlot begint nu wel echt steeds meer te lopen. Soms gaat ze ineens los staan en ze stapt ook af en toe een paar pasjes per ongeluk los. Marlot vond het geweldig om met mij in de zandbak te spelen en wilde ook steeds de glijbaan opklimmen. Ze snapte steeds niet dat ze dat aan de andere kant moest doen!! Gekke zus. Ook heeft ze heel veel achter de plastic loopkar gelopen. Het was hartstikke leuk om zo samen te kunnen spelen. Na het buitenspelen zijn we nog even samen binnen wat gaan drinken en hebben we even naar de teletubbies gekeken. Die vind Marlot zoo leuk en ik moet dan weer om haar lachen. (nee, niet om de teletubbies natuurlijk, daar ben ik nu veeeeel te groot voor!). En nu ligt ze heel lekker en moe te slapen en ga ik even lekker lui op de bank televisie kijken!

No comments: