Sunday, January 20, 2008

Binnen spelen


Mama is een aantal dagen flink ziek geweest. Gelukkig mochten Marlot en ik donderdag de hele dag naar opa Fred en oma Annelies en vrijdag naar opa Walter en oma Jose. Toen opa en oma ons vrijdagavond terugbrachten, was mama al weer een heel stuk opgeknapt. Maar zaterdag voelde ik me niet helemaal lekker en was Marlot snipverkouden. Mama was nog niet fit genoeg om naar schaatsles te gaan en ook het feestje zaterdagavond kwam voor mama nog te vroeg. Ook ging ze vandaag maar niet mee naar NEC. Opa ging met papa mee en wij gingen een knutselmiddagje houden. Eerst heb ik een sneeuwpop helemaal met watten beplakt. Marlot wilde ook mee doen en heeft een mooie tekening gemaakt. Daarna hebben we een hartje van strijkkralen gemaakt. De laatste keer vond ik het nog moeilijk om die kleine priegelkraaltjes op de pinnetjes te krijgen, maar nu lukte het al een heel stuk beter! Ook hebben we nog heel lang zitten kleien. Marlot lag ondertussen al lang te slapen, die heeft nu behoorlijk koorts. Mama en ik hebben op de radio naar NEC-AJAX zitten luisteren. Niemand had gewonnen, dat vond ik wel een beetje raar... Morgen is papa lekker nog een dagje bij ons thuis en hopenlijk is dinsdag iedereen weer helemaal beter om naar de Kloek te gaan!

No comments: