Wednesday, January 09, 2008

nieuwjaarsreceptie


Zondag was de traditionele nieuwjaarsreceptie van de familie van Zoggel. 's Morgens zijn we eerst lekker met zijn viertjes door het bos gaan fietsen. Het was zo'n mooi weer!! Op de terugweg dacht papa dat hij een korter pad wist, dat klopte ook wel maar het was wel een hotseknotseboempad.. We hobbelden bijna uit onze stoeltjes!!! Toen Marlot haar middagslaapje erop zat zijn we naar opa Walter en oma Jose gegaan. De hele familie was er al. Marlot is nu niet meer het jongste kind, want Nick is er nu ook bij!! Hij is heel klein en heeeeel lief. Hij lag bijna de hele middag te slapen maar werd aan het eind gelukkig nog even wakker. Toen hebben we hem heel veel kusjes gegeven. Ik heb bijna de hele middag met Jelle en Kyra buiten gespeeld. Het was al bijna donker toen we naar binnen gingen!! We hebben in de zandbak heel veel taarten gebakken, iedereen mocht ze gratis komen halen. Marlot heeft met Carlijn gespeeld. Carlijn gaf Marlot steeds heel lief allemaal hapjes!!Die meiden houden allebei wel van eten... Oma Jose had allemaal lekkere hapjes gemaakt dus we hoefden thuis niet meer te eten. Dat was maar goed ook, want ik wilde thuis meteen naar bed! Ik heb met papa en mama afgesproken dat ik een sticker krijg als ik 's nachts niet geroepen heb. Als ik 5 stickers heb mag ik uitkiezen wat we gaan eten. Dat lukt hartstikke goed, ik heb er al 3! Als ik zo doorga mag ik vrijdag dus kiezen wat Rogier, Christa, Jelle en Carlijn hier komen eten!!! Maandag had papa lekker nog een dagje vrij, we hebben heerlijk gespeeld. Papa en ik hebben mannetjes van aardappels gemaakt, ze zijn heel leuk geworden. En dinsdag mocht ik eindelijk weer naar de Kloek. Ik had iedereen heel erg gemist en vond het weer hartstikke leuk. We zijn met het thema verkeer bezig en dinsdag zijn we met zijn allen gaan oversteken. Susan en Elena hadden een stopbord in hun hand (het leek wel een gebakken ei) en alle auto's stopten voor ons!! Ik vond het gewoon jammer om weer naar huis te gaan. Gelukkig mag ik donderdag weer! En vandaag ben ik weer naar de speelzaal geweest. Ik heb heerlijk met Stijn gespeeld en gerend, met hem kan ik allemaal stoere dingen doen. Hij is dan wel net iets jonger dan ik, maar hij heeft 3 oudere broers en is dus wel wat gewend..Binnenkort gaan we een keertje samen afspreken! Vanmiddag heeft mama mijn nieuwe school aan de telefoon gehad (nou ja de directeur dan). We mogen 24 januari komen kijken, ik heb er ontzettend veel zin in!! De naschoolse opvang is nog even lastig, ze hebben voorlopig even geen plek op dinsdag dus daar moeten we nog even op puzzelen... Verder zijn we nog naar de bieb geweest, daar heb ik heel lang met 2 meisjes op de kussens gespeeld. We maakten steeds torens en sprongen er dan weer vanaf. Marlot kan dan nog steeds niet goed lopen, ze kan wel heeel goed klimmen!! Mama haalde haar vanmorgen van de 6e traptree af! Ook bij de bieb klom ze steeds alle treden op. We hebben heel veel leuke boeken gehaald en een nieuwe dvd. Het was dus weer een leuke dag!


No comments: