Friday, January 04, 2008

Feest!!!


Woensdag ben ik met opa,oma en Jelle naar het openluchtmuseum geweest! Dat was een groot feest. We hebben geschaatst, broodjes gebakken op een vuur, ouderwetse snoepjes gegeten en er was een draaimolen!!! 's Avonds hebben we bij opa en oma nog frietjes gegeten en daarna hebben ze mij weer naar huis gebracht. De volgende dag was het immers weer feest want mama was jarig!! Ik was 's morgens al vroeg wakker maar mocht nog niet naar papa en mama toe. Toen ben ik toch nog maar even gaan slapen. Daarna mocht ik gelukkig wel komen, ik zong heel hard "lang zal ze leven"voor mama. Marlot werd er wakker van!! Toen hebben we mama kadootjes gegeven. Ik had zelf een heel mooie vaas voor mama uitgezocht. Ze was er heel erg blij mee. Van papa heeft mama een fotocursus gekregen waar ze gaat leren hoe ze heel mooie foto's van ons kan gaan maken met haar nieuwe toestel. Ook kreeg ze van Marlot en mij een tas voor haar nieuwe camera. Na een lekker onbijtje zijn papa en ik taart gaan kopen. Daarna moest papa een paar uurtjes gaan werken. Ik vroeg steeds wanneer er nu bezoek kwam, en gelukkig kwamen opa Fred, oma Annelies, opa Walter en oma Jose al snel. En die hadden Jelle meegenomen! Konden we lekker weer samen spelen! Nicole en Melvin kwamen ook op de koffie en 's middags kwam papa ook weer thuis. Rosemarie en Pascal kwamen ook nog op bezoek, ik mocht van Rosemarie gelukkig het filmpje nog even houden.... Na het eten werd al vroeg aangebeld. Willem, Wendy en Karlijn stonden voor de deur! Jippie, Marlot en ik mochten lekker nog in onze pyjama's naar beneden. Al gauw kwamen ook Olaf, Brigitte en Tijmen dat was helemaal leuk! We hebben heel veel samen gespeeld en het werd al gauw laat. Ondertussen zat de kamer lekker vol met grote mensen want ook Marco en Esther en Janneke en Jean-Paul waren gekomen. Ze waren me geloof ik een beetje vergeten, want ik mocht heeeel laat gaan slapen!! Mama heeft een harstikke leuk feestje gehad. Ze is ook erg verwend want ze heeft ook nog een polarisatiefilter gekregen, een kaart voor haar camera en een boek over fotograferen. Ook kreeg ze geld om iets moois te kopen, badspulletjes, olielampen, een schaal en een abonnement op een tijdschrift. Wat een bofferd he?? Vanmorgen hebben mama en ik alle kerstspulletjes opgeruimd en straks gaan we lekker met z'n allen naar de dierentuin. Papa neemt vanmiddag nog een middagje vrij om de vakantie af te sluiten. Morgen hebben we weer feest van oma koekje en zondag een nieuwjaarsreceptie van de familie van Zoggel. Wat een feestbeesten he?

No comments: