Wednesday, January 16, 2008

Marlot's eerste stapjes!!!


Het zat er al een tijdje aan te komen, maar hier is het officiele bewijs: Marlot kan een paar pasjes lopen!!!!Een paar dagen geleden ging ze ineens boven op de commode staan (alsof er geen betere plek is om dat te doen!) en vandaag ging ze ineens op meer plekken staan. Ook zette ze vanmiddag buiten per ongeluk een paar kleine "stapjes" maar ging toen gauw weer zitten. Maar toen papa vanavond thuis was liep ze echt een aantal stappen los van papa naar mama en weer terug! Ze vond het zo leuk dat ze er niet meer mee wilde stoppen!! Ze gaat nu steeds staan en roept dan "papa" (ook als hij er helemaal niet is!) en zegt dan "tap, tap" terwijl ze stapjes zet! Ze liep ook naar mij toe toen ik met mijn armen wijd ging zitten. Ik ben zo trots op mijn zusje, nog eventjes en ze loopt zo met me mee naar de speeltuin!!!!

No comments: