Thursday, June 14, 2007

Zomer fancyfair op de Kloek


Vanmiddag was het weer feest op de Kloek. Er was een zomer fancyfair georganiseerd. Met de opbrengst gaan ze een mooie tuin voor ons aanleggen. Het was gelukkig nog steeds heel erg mooi weer en de opkomst was dan ook groot. Mama was lekker vrij vandaag, dus konden we gezellig samen gaan. We kochten voor mij een kaartje waarmee ik allerlei leuke dingen kon doen. Ik heb spekjes gehapt, me als een leeuw laten schminken, op het springkussen gesprongen, in de ballenbak geweeest en blik gegooid. Susan, mijn juf, had laatst heel mooi foto's van ons gemaakt die ze nu verkochten. Mama vond ze zo mooi dat ze ze maar alle foto's kocht waar wij opstonden. ook verkochten allerlei mensen hun oude speelgoed en kinderkleertjes. We hebben voor Marlot een pratende koekjestrommel gekocht en voor mij een puzzel van mickey mouse. Het was supergezellig en er waren heeeel veel kinderen die ik kende. Op het eind mocht ik ook nog grabbelen, ik had een doosje stoepkrijt uit de ton gevist. Toen papa thuis kwam hebben we lekker frietjes gehaald en ben ik gauw gaan slapen!!Eens kijken wat voor feestje we morgen hebben...
Dikke kus van Noud

No comments: