Thursday, June 14, 2007

Allo allo


Gisteravond lagen we pas heel laat in bed door de straatspeeldag en buurtborrel. (Mama mocht mijn vlinder er ook niet afwassen gisteravond....)Maar vanmorgen was ik toch weer gewoon op tijd wakker.En dat terwijl ik nog best moe was. Mama had toen een goed idee, ik mocht lekker lang op de bank televisie kijken!! Eerst Dora en toen nog Diego en andere leuke filmpjes.. Marlot had wel lekker lang uitgeslapen, maar wilde wel met mij televisie kijken toen ze wakker was. Ze vond Dora en Diego ook heel erg leuk!!Oma belde ook nog op uit Frankrijk. Gelukkig spreekt ze gewoon nederlands hoor! Ze vertelde me dat opa Walter en oma Jose ook op de camping staan en dat het niet zo heel mooi weer is. Ook zei oma dat ze me miste en dat ze er erg naar uit keek om ons in de vakantie te zien. We gaan dan ijsjes eten, limonade drinken en plonsen in het zwembad. Daar heb ik wel heel erg veel zin in hoor! Maar eerst vanmiddag feest vieren op de Kloek! Ik ga mijn gezicht maar eens schoonwassen want vanmiddag wil ik me als een leeuw laten schminken!!
Dikke kus van Noud en een kusje van mijn zusje!

No comments: