Friday, June 15, 2007

nieuwe schoenen!!


Vandaag weer een lekker dagje gehad. Vanmorgen hebben Marlot en ik samen heerlijk zitten spelen. We hadden wat speelgoed van zolder gehaald waar ik te groot voor ben en waar Marlot nu lekker mee kan spelen. Toen zag ook mijn blokkenwagen weer liggen en daar wilde ik natuurlijk wel mee spelen. Marlot mocht met mijn baby spelen. Het is nu al een echt poppenmoedertje, al prikt ze wel steeds in zijn ogen!! Toen Marlot lag te slapen heb ik met mama een heel moeilijke puzzel van 48 stukjes gemaakt. Eerst hadden we hem helemaal samen gedaan, maar toen mama de was aan het ophangen was had ik helemaal alleen bijna afgemaakt. Mama was echt superverbaasd dat ik dat al kon!!Vanmiddag kwam Irina bij ons om te poetsen. Mama neemt ons dan elke keer mee ergens naar toe, flauw hoor zo kan ik Irina niet helpen!?!? Nu gingen we Marlot's paspoort ophalen. Die was helemaal klaar en goed gelukt. Ze kan dus mee naar Frankrijk!! (voor de oplettende lezers, ja ze was dus illegaal mee naar Belgie!!). We stonden binnen 5 minuten al weer buiten dus moest mama iets anders verzinnen om ons thuis weg te houden... De stad in dus maar! Eerst zijn we een kadootje voor vaderdag gaan kopen en daarna kwamen we langs een heel leuke kinderschoenenwinkel met flinke uitverkoop. Dat kan mijn moeder dus niet weerstaan! Dus ben ik de trotse eigenaar van nieuwe zomerschoenen! Deze zijn net iets dichter dan mijn TEVA"S en dus heel geschikt voor de hollandse (of moet ik zeggen franse!!) voorzomer. Toen papa thuis kwam had hij allemaal handige rekken voor in de schuur gekocht. Die heb ik dus maar vast voor hem in elkaar geschroefd! Morgen gaan papa en ik samen klussen en snoeien dus heb ik maar vast geoefend. Dikke kus van Noud

No comments: