Saturday, June 02, 2007

Koninklijk feestje


Vandaag vierde Rogier zijn verjaardag op de camping bij de koning!! Dat was dus dubbel feest. Vanmorgen kwamen opa en oma ons ophalen want papa had eerst nog een tennistoernooi. Na de koffie en taart gingen Jelle en ik lekker zwemmen met opa Walter. Ik mocht ook nog met opa in het diepe. Nelleke, Tanja en Roger en Kerijn, Martine en Norian waren er ook. Marlot heeft heerlijk met Carlijn in de box gespeeld en bij iedereen op schoot gezeten. Daar had ik natuurlijk geen tijd voor! Ik heb met Jelle op het apenwoud gespeeld, we zijn naar een poppenkastvoorstelling over een heks geweest en naar het voorlezen bij de koning. Ook mochten we nog een rondje over de camping met de kar. We mochten zelfs achter het stuur! Ook hebben we lekker gebarbecued en ijs gegeten. Op de terugweg vroeg ik aan mama en papa wanneer Rogier weer jarig is! Maar dat duurde nog zo lang, dat ik van het tellen in een diepe slaap viel...
Dikke kus van Noud

No comments: