Sunday, June 03, 2007

Grote fietstocht


Vanmorgen heb ik eerst lekker lang met papa gespeeld. We hebben bruggen van duplo gemaakt en zijn samen heel lang in bad geweest. Marlot was nog erg moe van Rogier's feestje en sliep vanmorgen heeeel lang. Toen ze eindelijk wakker was gingen we op de fiets naar oma koekje. We fietsten eerst over de waalbrug en na nog een klein stukje waren we er al. We hebben daar lekker koffie gedronken (en natuurlijk een koekje!) en zo kon mama weer even krachten opdoen. We zaten namelijk met z'n drieeen op mama's fiets en de fietstocht was nog niet voorbij. We gingen nog verder over de dijk naar opa Walter en oma Jose. Die gaan bijna met onze vouwwagen naar opa Fred en oma Lies. En ik moest ze laten zien hoe ze die op moesten bouwen, schoon moesten maken en in moesten richten... En Marlot maar lekker spelen en toekijken hoe hard ik kan werken! Ook heb ik oma nog geholpen met het koken van een lekker dineetje. Nadat
we de vouwwagen weer helemaal netjes ingepakt hadden zijn we weer terug gaan fietsen. Dit keer gingen we over de fietsbrug naar huis. Toen we bijna thuis waren vond papa dat mama wel een ijsje verdiend had voor het harde trappen! Ik mocht een Donald Duck ijsje. We kwamen Martin en Anja nog tegen, die waren net terug van hun vakantie. Nog een paar weekjes en dan gaan wij eindelijk ook. Ik vroeg vandaag nog aan mama hoeveel nachtjes dat nog slapen was, maar ik constateerde al snel dat ik niet genoeg vingers had...
Dikke kus van Noud.

1 comment:

Anonymous said...

Hallo Noud,

wat kun jij hard werken zeg! Maar wat ziet de vouwwagen er weer prachtig uit. Wens je opa Walter en oma José een fijne vakantie namens papa, mama en mij?

Dikke kus van Norian
p.s.: ik heb ook al heel veel zin in onze vakantie!!