Friday, June 08, 2007

HEET!!!


Oh, wat is het heet vandaag! Vanmorgen zijn we naar het stadhuis geweest om voor mij een paspoort aan te vragen. Gelukkig waren de foto's goedgekeurd en mag ik volgende week mijn eigen paspoort op komen halen. Opa en oma dan kan ik dus helemaal alleen naar jullie toekomen hoor!! Daarna zijn we even in de stad gaan winkelen en hebben we op het terras lekker koffie gedronken. Ik had niet zoveel zomer-rompers en die heb je nu wel nodig!! Dus kreeg ik deze mooie, hoe vinden jullie mijn roezel-kontje??? Noud heeft daarna lekker in het zwembadje gelegen. Nu zijn we samen binnen aan het spelen, want daar is het nog lekker koel. Mama is aan het strijken, ze heeft geen stoom nodig!!! Vanmiddag gaan we namelijk naar Belgie!! Fijn weekend allemaal,
kus van Marlot

No comments: